marți, aprilie 24

Conflict intre (de)generatii ?

imi plac desenele animate si comediile. Imi place sa mananc friganele cu lapte. Imi plac dulciurile cand au ciocolata. Ma dau cu rolele si cu bicicleta. Imi place sa ma joc si pe calculator si am si cosuri.
Nu mai am 16 ani, nici 18, am 29.

Mai des in Bucuresti dar nu numai, ma ingrozesc copiii. Nu cei prescolari, cei mai de liceu asa. Nu vorbesc de toti, vorbesc de 99% din cei cu care m-am intalnit eu. Si zic ca sunt cretini, retardati, nesimtiti.

Circula in gasti, sunt cumplit de galagiosi si fac glume proaste. Sunt inzestrati cu minunile tehnologiei moderne din care (de ce ??????) rasuna manele.

Nu uit ca acu 15 ani batranii ma trimiteau la munca pentru ca aveam parul lung si ma priveau cu rautate. Batranii de azi nu indraznesc sa cracneasca in fata noii generatii.

Ma intreb daca mosnegii de acum ceva vreme sunt nostalgici zilele astea dupa pletosii de alta data.

Ma intreb daca ii privesc asa cum ii privesc pe tinerii cretini pentru ca nu mai am 18 ani sau pentru ca realmente sunt penibili ?!